Hello,
In recent installation of TR2, when I do test recording videos, I have no sounds from the game on video only my voice. So when I test on another game, I have the game sound that is recorded.
I also try to change the record software registration audio device but it does not change anything.
For information I use "action" of Miliris to record.
Anyone have an idea? Because in my opinion it would come directly from the TR2 game because I had no worries on that TR1. Could it be made of at the game launches in MSDOS? I run via Steam.
Please, thank you in advance
Regards,
Wisdom
N.B : Sorry for my bad english i use google translate.
______ ORIGINAL TEXT FRENCH ________
Bonjour,
Depuis quelques l'installation de TR2, lorsque je fais des test d'enregistrement vidéos, je n'ai pas de sons provenant du jeu sur la vidéo uniquement ma voix. Alors que lorsque je test sur un autre jeu, j'ai le sons du jeu qui est enregistré.
J'ai également, tester de changer les périphérique audio d'enregistrement du logiciel de record mais cela n'a rien changer.
Pour information j'utilise "action" de Miliris pour record.
Quelqu'un aurait-il une idée ? Car d'après moi cela viendrait du jeu TR2 directement, car je n'avais pas ce soucis sur TR1. Serait-il possible que cela soit du au faite que le jeu se lance en MSDOS ? Je le lance via steam.
S'il vous plaît, merci d'avance
Cordialement,
Wisdom